Kafja mbron nga diabetesi

Studimet e bëra në Finlandë, shtetin në të cilin
pihet shumë kafe, sjell të dhëna të cilat tregojnë se pija më e përhapur në botë
mund të mbrojë nga diabetesi, tipi i cili paraqitet tek personat e rritur.
Gratë të cilat pijnë 2-3 filxhana në ditë në ditë janë 2-3 herë më pak, për 29%
të predispozuara të sëmunden nga diabetesi, kurse kjo sasi tek meshkujt është 27
%.
Këta shkenctarë ende nuk kanë zbuluar se në çfarë mënyre kafja mbron nga
diabetesi, duke treguar se me rritjen e sasisë së kafes rritet edhe efekti i saj
mbrojtës.
Në këtë studim janë përfshirë 14.000 njerëz, dhe rezulatet e institutit Nacional
për hulumtime për shëndetin publik janë të njejta me ato të studimeve tjera.