Koha për dietë?

Dieta me konsumim të zvogluar të
karbohidrateve është me veprim më të shkurtë se sa dieta tradicionale me
zvoglim të yndyrnave, por të dyja japin rezultate të njejta, tregojnë dy
studimet e fundit.
Të dy studimet që janë publikuar në revistën "Annals of Internal Medicine"
tregojnë se ata që mbajnë dietë me
sasi të vogël të karbohidrateve, siç është e popullarizuar nga dr.Robert Atkins,
në gjashtë muajt e parë
humbin më shumë kilogram se sa ata që marrin më pak ushqim me yndyrna. Përveç
kësaj atyre do ti zvoglohet
edhe kolesteroli i "keq", HDL dhe trigliceridet.
Studimet që i kanë bërë shkenctarët nga qendra Medicinale në Filadelfia, janë
zhvilluar në 132 pacienta për
një vjet dhe është konstatuar se të dy grupet për 12 muaj kanë humbur peshë të
njejtë, mirëpo ata që kanë ngrënë ushqim me më pak karbohidrate ende kishin
koeficinetin e ulët të HDL-së dhe triglicerideve.
Kritikët e metodës së Atkinson paralajmërojnë se ende duhet të kontrollohet
veprimi i gjatë i kësaj diete me shumë yndyrna, posaçërisht në zemër edhe pse
për kohë të shkurtë ajo vepron mirë.
Shkenctarët paralajmërojnë ata njerëz të cilët dëshirojnë të humbin peshë duhet
të zgjedhin atë lloj të dietës me të cilën mund të qëndrojnë më gjatë dhe
njëkohsisht të ushtrojnë rregullisht.